Vattenkyld grafikkort som utpresterar 6900XT sökes

Permalänk
Medlem

Vattenkyld grafikkort som utpresterar 6900XT sökes

Hej på er!

Håller på med ett nytt vattenkylningsbygge och tankarna går lite åt alla håll vad gäller att plocka grejer från befintliga datorn, eller försöka hitta nytt.

Tänkte kolla om det finns någon som sitter på ett GPU i klassen t.ex 7900XTX eller 4080 (alt någon Ti/OC/Super variant), helst med vattenblock, som funderar på att sälja/uppgradera?
Har ett 6900XT i befintliga burken och tänker att om jag köper annat kort så bör det i alla fall vara något vassare än befintliga kortet. Befintliga datorn är AMD-baserad, till nya blir det Z690 med 14700K så kanske man får sikta in sig på RTX-serien där då? Å andra sidan verkar 7900 XTX vara väldigt prisvärd.

Kan evt vara intresserad av pump/distro också (storleksmässigt äter chassit i princip allt tror jag, Lian Li V3000 Plus).

Föredrar saker där originalkartong och kvitto finns, men inget absolut måste.
Hör gärna av er om ni har något att erbjuda

//J

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle du inte få tag på något som är vattenkylt redan och kan tänka dig att lösa det själv så har jag ett luftkylt Sapphire RX 7900XT Nitro OC till salu.
Är det av intresse så bara PMa, annars lycka till med bygget !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har även en Alphacool 480x60mm rad att sälja om du inte redan fått tag på radiatorer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad